Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τη νέα σχολική χρονιά 2022-2023

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μας μαθητές,

Αγαπητοί και αγαπητές εκπαιδευτικοί,

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά γεμάτη αισιοδοξία, με δημιουργική διάθεση και με στόχο ένα ποιοτικό, συμπεριληπτικό, σύγχρονο, καινοτόμο σχολείο. 

Το σχολείο και φέτος θα έχει σημαντικές καινοτομίες, όλες σχεδιασμένες για να εξασφαλίσουν περισσότερα και καλύτερα εφόδια για τα παιδιά μας, ένα πιο σταθερό και με δυνατότητες εξέλιξης εργασιακό περιβάλλον για τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη μας, ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα για όλους.

Οι μαθητές μας θα έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε καινοτόμα προγράμματα, όπως το νέο ολοήμερο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί όμιλοι με αντικείμενα και δράσεις δημιουργικής απασχόλησης και έκφρασης, καθώς και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως διαδραστικούς πίνακες και σετ ρομποτικής, που θα εγκατασταθούν σταδιακά στα σχολεία όλης της χώρας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Το σχολικό περιβάλλον γίνεται ακόμη πιο συνεργατικό, με τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα, που θα υποστηρίζει και θα ενθαρρύνει κάθε νέο εκπαιδευτικό, και τον Ενδοσχολικό Συντονιστή, που θα συντονίζει το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας και θα συνεπικουρεί το έργο του διευθυντή, με την καλύτερη δυνατή στελέχωση, με τους νέους μόνιμους διορισμούς, οι οποίοι αγγίζουν συνολικά τους 25.000 τα τελευταία δύο χρόνια. 

Το σχολικό περιβάλλον γίνεται και πιο ασφαλές και υποστηρικτικό, με το πρόγραμμα ΦΙΛΙΑ για πρόληψη, εκπαιδευτική προσέγγιση, αντιμετώπιση και προστασία παιδιών και εφήβων από κάθε μορφή βίας και σχολικού εκφοβισμού. 

Η φετινή χρονιά είναι οργανωμένη νωρίτερα από ποτέ, αφού ήδη είναι γνωστές οι ημερομηνίες-ορόσημα, όπως η λήξη των τριμήνων/τετραμήνων και του διδακτικού έτους και το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων, για τον καλύτερο προγραμματισμό όλων.

Αγαπητά μας παιδιά, 

Απευθύνομαι ιδιαίτερα σε εσάς, με την ευχή να αξιοποιήσετε όλα τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας, αλλά κυρίως τη φαντασία σας, τις ικανότητές σας, τα ταλέντα και τις κλίσεις σας, ώστε να εμπνευστείτε, να δημιουργήσετε, να χαρείτε τη σχολική χρονιά, να διδαχθείτε αλλά και να διδάξετε, αφού κι εμείς οι μεγαλύτεροι μαθαίνουμε διαρκώς από εσάς και μας κάνετε υπερήφανους.

Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε όλες και όλους, με υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στους υψηλούς στόχους σας!

Νίκη Κεραμέως

Προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψήφιων οδηγών και συνοδών σχολικών λεωφορείων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), πίνακες απορριπτέων και πίνακες προσληπτέων.

Δείτε το δελτίο τύπου εδώ, ΔΕ οδηγών εδώ, ΔΕ οδηγών απορριπτέοι εδώ, ΔΕ οδηγών με ΨΗ-ΤΑΧ εδώ, ΔΕ συνοδών εδώ και ΔΕ συνοδών απορριπτέοι εδώ.

 

Ενημερωτική συνάντηση με θέμα: “Έγκαιρος προγραμματισμός των σχολικών μονάδων”

Σήμερα Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022 και χθες Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8:30 π.μ. – 11:30 π.μ. στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων με Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενοι/νες των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Δ.Π.Ε. Τρικάλων.

Το θέμα ήταν “έγκαιρος προγραμματισμός των σχολικών μονάδων” για τη νέα σχολική χρονιά.

Συζητήθηκε σειρά εκπαιδευτικών και υπηρεσιακών θεμάτων που σχετίζονται με τις προαπαιτούμενες ενέργειες για την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων ,τον προγραμματισμό, τις έγκαιρες τοποθετήσεις συναδέλφων ,την πλήρη κάλυψη των ωρών, τις καινοτομίες που θα ισχύσουν από το νέο σχολικό έτος αναβαθμίζοντας την εκπαίδευση και το σχολικό περιβάλλον.

Ιδιαίτερα τονίστηκε πως και τη φετινή σχολική χρονιά δεν υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες της Δ.Π.Ε. Τρικάλων, αφού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η Υπουργός κα Νίκη Κεραμέως μερίμνησαν έτσι ώστε να γίνουν έγκαιρα οι μεταθέσεις και οι προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Ο Δ/ντής επικεντρώθηκε επίσης στο διευρυμένο ολοήμερο σχολείο από τις 4 έως τις 5:30 μ.μ. και τα ψηφιακά εργαλεία, την εισαγωγή νέων θεσμών που θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο όπως οι Εκπαιδευτικοί Όμιλοι ? μέντορες ? ενδοσχολικοί συντονιστές με βασικό στόχο τον εκσυγχρονισμό, την αυτονομία και την ενίσχυση της σχολικής μονάδας.

Επίσης εστίασε στις καινοτομίες που εισήχθησαν καθολικά ήδη από πέρυσι, όπως τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τα διπλάσια πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

Τέλος έγινε αναφορά στα καινούργια υγειονομικά πρωτόκολλα, σύμφωνα με την ΚΥΑ, που θα ισχύσουν για τον περιορισμό διασποράς της νόσου covid-19.

Ο Διευθυντής ευχήθηκε καλή, ασφαλή και δημιουργική χρονιά στους Διευθυντές/ντριες εκφράζοντας τη σιγουριά ότι η συνεργασία θα είναι στενή και αγαστή προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τα ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα, είναι ζητήματα της ίδιας της κοινωνίας και ως τέτοια αντιμετωπίζονται με ευθύνη, συνέπεια και πολυσχιδή δράση.

Ενημέρωση σχετικά με την αναφορά ανάληψης των εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2022-2023

Ενόψει της έναρξης του σχολικού έτους 2022- 2023, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί οι
οποίοι:
1. Βρίσκονται στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ Τρικάλων.
2. Έχουν οργανική σε σχολικές μονάδες που είναι σε αναστολή.
3. Έχουν αποσπαστεί από άλλες διευθύνσεις στο ΠΥΣΠΕ Τρικάλων.
4. Όσοι δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί σε σχολική μονάδα,
όπως προσέλθουν στο πρωτόκολλο της Διεύθυνσης Π.Ε. Τρικάλων την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου
2022, για να αναλάβουν υπηρεσία.
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παραμείνει ως υπεράριθμοι για το σχολικό έτος 2022-2023 και
λειτουργούν τα σχολεία της οργανικής τους να παρουσιαστούν και να κάνουν ανάληψη στο
σχολείο της οργανικής τους.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας για προκήρυξη 12 θέσεων εποχικού προσωπικού (6 θέσεις ΔΕ Οδηγών και 6 θέσεις ΔΕ Συνοδών σχολικών λεωφορείων)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΔΩ

Δείτε και –Ανακοίνωση υπ? αριθμ. ΣΟΧ 1 / 2022 για την πρόσληψη προσωπικού με σύναψη Σύμβασης Εργασίας Ορισμένου Χρόνου